سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
پرتو
 
احمدی نژاد بهانه ای برای گشودن عقده های 20 ساله

بعد از انتخاب دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران و شکست دیگر رقبا و سیاسیون همراه ، گوئی آب سردی بر مخالفان ریخته و سرمای شدید خوردند .
در مدت حدودا چهار سال از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و احترامات و همفکری ایشان به مقام عظمای ولایت ، برای عده ای ثقیل افتاد آنچنان که هر روز به بهانه ای قصد تخریب و خورد کردن وی را داشتند .
با فرارسیدن ایام انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ، کسانی که در خفا و پشت پرده به هتاکی شخص دکتر احمدی نژاد می پرداختند آرام آرام پرده ها را کنار زده و چهره واقعی خود را نشان دادند .
با تحرکات دشمنان و منافقان داخلی و خارجی و فعالیت های برخی احزاب سیاسی و حتی عده ای از نخبگان و خواص در کشور و همسوئی و همرائیشان باهم ، به نوعی اتحاد
آشکار بوجود آمد و دست به دست هم داد تا کودتائی جهت براندازی جمهوری اسلامی صورت گیرد .
جدا از این انقلاب مخملی که در اذهان منافقان پرورش یافت ، مسئله قابل ذکر در این میان بهانه کردن آقای محمود احمدی نژاد برای رسیدن به اهداف و کینه توزی های عده ای جهت گشودن عقده های 20 ساله شان بود .
دیگر برای همگان روشن شده است که همه ناراحتی ها و خیانت ها برای مخالفت با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای روحی فداه بوده و کسانی را در راس هجوم و شروع فتنه ها می توان یافت که روزی در انتظار انتصاب خودشان به عنوان رهبری جمهوری اسلامی بودند . برخی به اسم مرجع تقلید و آیت الله با سخنرانی های متفاوت خواسته یا ناخواسته به تنش در اختلافات دامن زدند .این روزها نیز با سخنرانی در شهر های متفاوت به طرق مختلف به رهبر مظلوم و عزیزمان هجوم می برند .
اگر به تاریخ سری بزنیم درست همان روزهائی که مردم عزادار ایران در داغ از دست دادن امام راحل و عظیم الشانمان امام خمینی(ره) می سوختند ، عده ای چشم به جایگاه رهبری دوخته بودند. اما بعد از درک درایت روح خدا امام فرزانه و حکیم مان در نشان دادن شایستگی آیت الله سید علی خامنه ای بعنوان رهبری انقلاب ، از همان لحظه کینه ای به دل گرفته و عقده ها شروع شد .
امام خمینی (ره) مدبرانه و هوشمندانه کار خود را انجام دادند به طوری که فهمیدند قبل از رفتن به چه کسانی در مورد رهبری جامعه اسلامی بعد از خودشان نکاتی را گوش زد نمایند به طوری که هیچگاه نتوانند منکر آن شوند .
توجه
خاص ایشان به تشکیل مجلس خبرگان و اصل 110 قانون اساسی و بیانات مختلفی که صراحتا شخص بعد از خود را معرفی می نمایند ، نشان می دهد این عالم بزرگوار با بینش و فهم عمیق از احتمال اختلافات نیز آگاه بودند . نگذاشتند کاری که عمر و عثمان و ابوبکر لعنة الله علیه با امام علی علیه السلام کردند دیگران با جانشین بر حق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کنند. امام خمینی قدس السره فرمودند " با دلی آرام و قلبی مطمئن این دیار فانی را ترک می کنم "زیرا در وظیفه خود هیچ کم نگذاشتند حتی برای آینده نیز برنامه هایشان را انجام داده بودند .
حال کینه توزان و خوارج زمان دستشان رو شده و اینک آخرین تلاش های خود را انجام می دهند . هرچه به کار خود ادامه می دهند بیشتر در منجلابی که گرد خود گسترانده اند فرو می روند .
شاید بهتر باشد اینان کتاب "ولایت فقیه " امام خمینی رحمة الله علیه را بخوانند و بدانند که ایشان فرمودند«
ولایت فقیه بر جامعه چون ولایت رسوالله است » . امروز همه مردم با این جمله تاریخی شان نیز آشنا هستند « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد » .
اما چگونه کسانی که از تحریف سخنان امام راحل (ره) جهت منافع شخصی خود دریغ نمی کنند ، می توان انتظار پایبندی به این بیانات گهربار را داشت ! اینان دم از امام(ره) زدن و در خلاف راه امام(ره) حرکت کردن بهترین شیوه جهت فریب افکار عمومی و رسیدن به اهداف خود می دانند .
اما پویندگان واقعی راه امام (ره) با درایت اجازه چنین مغلطه کاری را به آنان نخواهند داد و تا خون در رگ دارند از ولایت فقیه و  ولی فقیه نایب برحق امام عصر ارواحنا له الفداء ، حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی با جان و دل حمایت می کنند . همچنان فریاد می زنیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...


کلمات کلیدی: ولایت فقیه، احمدی نژاد

نوشته شده توسط احسان امیری 88/6/19:: 2:30 صبح     |     () نظر
درباره

پرتو

وضعیت من در یاهـو
احسان امیری
ای یاد تو شورافکن و پیغام تو پر جوش * آوای تو نجوای هزاران لب خاموش * آنجا که تو رخساره نمایی همه چشمند * وانجا که سخن ساز کنی جمله جهان گوش * در سینه ترا گر نه غم خلق جهانست * از نای تو شکوای قرون از چه زند جوش * فریاد تو ویران‌گر بنیان نفاق است * ای پرچم توحید ترا زیب بر و دوش * بانک تو خروشی است ملامت‌گر تاریخ * برخاسته از نای هزاران لب خاموش * بد خواه تو حشر سرافکنده خویش است * همراه تو با عزت و اکرام هم‌آغوش * تا بر ورق دهر نشیند سخن عشق * هرگز نکند یاد ترا خلق فراموش * پاس تو نگهدارد و جاه تو شناسد * هر با خبر از دانش و هر بهره‌ور از هوش
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ