سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
پرتو
 
غزه در محاصره

فاجعه انسانی ، غزه در محاصره
شهر غزه با 236 کیلومتر مربع وسعت دارای جمعیت حدود یک و نیم میلیون نفر می باشد. حضور بیشمار آوارگان فلسطینی و اردوگاههای فراوان و بیکاری 62 درصدی موجود باعث شده است 80 درصد مردم این شهر زیر خط فقر قرار بگیرند. کمبود منابع آبی باعث شده تا کشاورزی در این شهر به ندرت صورت گیرد .وابستگی از نظر سوخت و دیگر منابع مورد نیاز به اتحادیه های اروپائی و محاصره کامل نظامیان اسرائیلی ، عدم فعالیت نیروگاهها و قطعی برق منجر به بروز بحران عظیمی شده و فاجعه انسانی دیگری توسط صهیونیستها در حال شکل گیری است .
با امکانات بسیار کم ، شهر غزه در حال پیشرفت بود . پیروزی حزب الله و اقدامات غرور آفرینشان باعث تحرک مردم غزه شده بود . حدود 70 درصد آراء کابینه حماس توسط مردم این شهر جمع آوری شد . از این رو وحشت در دل سران صهیونیست بوجود آمد و ترس از اینکه در غزه مانند جنوب لبنان حزب الله دیگری قد علم نماید ، دست به چنین جنایتی زده است .
 سرما ، گرسنگی ، عدم امکانات بهداشتی ،عدم امنیت و آرامش و ... . امان از گریه های کودکان و مادران فلسطینی .
مردم مسلمان و بی گناه فلسطین چه جرمی مرتکب شده اند که باید دچار چنین سرنوشتی شوند . ننگ و نفرین بر کسانی که خود تروریسم هستند و دم از آزادی و حقوق بشر می زنند .
استاد شهید مطهری فرمودند : وای بر مسلمانی که ندای مظلومی را بشنود و سکوت کند . دوستان ما نیز با حمایت معنوی خود و دعا در حق مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم غزه که این روزهای سرد و طاقت فرسا را به سختی می گذارنند ، با آماده باش خود در هرگونه حمایت و کمک رسانی به این عزیزان و اعلان انزجار به ظالمان و یزیدیان جهان ، شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل ، انگلیس و حامیان آنها به جهانیان نشان می دهیم در برار ظلم سکوت نخواهیم کرد و همچو مولایمان ابا عبدالله الحسین علیه السلام آزاده ایم و در راه دین و گرفتن حق مظلوم از مستکبرین حاضریم جان و مال خود را فدا کنیم .
آقا جان بیا و عدل و داد را بر پا کن و ریشه ظالمان را برچین ، یا ابا صالح المهدی ادرکنی .
اللهم عجل لولیک الفرج


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط احسان امیری 86/11/2:: 12:54 صبح     |     () نظر
درباره

پرتو

وضعیت من در یاهـو
احسان امیری
ای یاد تو شورافکن و پیغام تو پر جوش * آوای تو نجوای هزاران لب خاموش * آنجا که تو رخساره نمایی همه چشمند * وانجا که سخن ساز کنی جمله جهان گوش * در سینه ترا گر نه غم خلق جهانست * از نای تو شکوای قرون از چه زند جوش * فریاد تو ویران‌گر بنیان نفاق است * ای پرچم توحید ترا زیب بر و دوش * بانک تو خروشی است ملامت‌گر تاریخ * برخاسته از نای هزاران لب خاموش * بد خواه تو حشر سرافکنده خویش است * همراه تو با عزت و اکرام هم‌آغوش * تا بر ورق دهر نشیند سخن عشق * هرگز نکند یاد ترا خلق فراموش * پاس تو نگهدارد و جاه تو شناسد * هر با خبر از دانش و هر بهره‌ور از هوش
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ