سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]
پرتو
 
رد امتیاز ویژه

زمانی که ضریح مطهر حضرت امام رضا(ع) در حال تعویض بود ، در خدمت مقام معظم رهبری به پابوسی امام هشتم مشرف شدیم . مقام معظم رهبری برای زیارت در کنار مرقد آن امام همام ، مشغول راز و نیاز بودند . چون ضریح را برداشته بودند ، حضور در کنار قبر رنگ بوی دیگری داشت.

بعد از پایان راز و نیاز حضرت آیت الله خامنه ای ، آقای واعظ طبسی به ایشان عرض کرد آقا زاده ها هم بیایند جلوتر تا از نزدیک امام (ع) را زیارت کنند. معظم له فرمودند: پس بقیه چی؟

این دقت را همواره حضرت آقا دارند. ایشان امتیاز خاصی را برای فرزندانشان قایل نیستند. در آن روز هم فرمودند : اگر بقیه افراد می توانند از نزدیک قبر امام هشتم را زیارت کنند ، فرزندان من هم بیایند. پس از بیان آقا ، همه توفیق حضور یافتند .

عجب روز بیادماندی بود! بعضی از دل شکستگان ، سر از پا نمی شناختند.

حجة الاسلام محمد علی حقانی (از اعضای بیت - تهران)


نوشته شده توسط احسان امیری 93/4/16:: 3:34 عصر     |     () نظر
درباره

پرتو

وضعیت من در یاهـو
احسان امیری
ای یاد تو شورافکن و پیغام تو پر جوش * آوای تو نجوای هزاران لب خاموش * آنجا که تو رخساره نمایی همه چشمند * وانجا که سخن ساز کنی جمله جهان گوش * در سینه ترا گر نه غم خلق جهانست * از نای تو شکوای قرون از چه زند جوش * فریاد تو ویران‌گر بنیان نفاق است * ای پرچم توحید ترا زیب بر و دوش * بانک تو خروشی است ملامت‌گر تاریخ * برخاسته از نای هزاران لب خاموش * بد خواه تو حشر سرافکنده خویش است * همراه تو با عزت و اکرام هم‌آغوش * تا بر ورق دهر نشیند سخن عشق * هرگز نکند یاد ترا خلق فراموش * پاس تو نگهدارد و جاه تو شناسد * هر با خبر از دانش و هر بهره‌ور از هوش
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ